Ajankohtaista

SuomiAreenalla viihdyttiin auringonpaisteessa. Kuunneltavaa ja keskusteltavaa riitti. Tunnelmia voi tarkastella gallerian puolelta.

Ensi viikolla alkaa pitsiviikko, joka korkataan etuajassa vihreiden toimesta jo 21.7. Sepän Talon ruokapuistossa. Valtuutetut laitetaan grilliin, samoin makkarat. Tervetuloa paikanpäälle! Tapahtuman lisäinfoa tapahtumakalenterista.

Pitsiviikolla 29.7. järjestötorilla esittäytyy Satakunnan Vihreät Naiset. Tervetuloa teltalle!

Uusi vihreä valtuustoryhmä aloitti tositoimet ja luottamustoimet jaettiin. Onnea valtuustotyöhön!

Rauman Vihreät ry kevätkokous pidettiin 20.4.2017 Wanhan Rauman Kaffebarissa. Kokouksen päätteeksi konkariaktiivit Ilkka ja Noora-Stiina Kekki jakoivat kautta aikain ensimmäisen RaVin Terävä -palkinnon, lapion ja taimen, Merja Elolle kiitokseksi omistautumisesta Rauman Vihreiden toiminnalle. Merja Elo on ollut Rauman Vihreiden aikaansaava voimavara ja tukenut vihreitä toimitsijoita ansiokkaasti. Rauman Vihreät onnittelee Merjaa ja toivoo yhteistyön jatkuvan!

Rauman Vihreät kiittää kannatuksesta kuntavaaleissa 2017. Valtuuston pienentyessä vihreän ryhmäkoon kasvattaminen on suuri voitto!